[linux] Re: audio devices

jjge jjge op xs4all.nl
Za Aug 15 15:31:06 CEST 2015

On 08/15/2015 12:46 PM, Paul Slootman wrote:
> (Er werd vermeld dat "line in" geen geluid geeft, en dat er ook een
> jack ingang is; misschien is dat dan de "line in"?)

Correctie: het apparaat heeft een jack UITgang, en daar kun je een
koptelefoon op aansluiten. Analoog dus.

> Ik neem iig. aan dat je met je software wel a.d.h.v. niveau meters
> kunt zien of het mono of stereo is;
Jazeker, op Audacity zie je echt twee sporen, en die doen het allebei.

Ik zal nog eens verder naar het apparaat kijken, maar het lijkt me sterk
dat de fabrikant erg veel kan knoeien; hij zal allicht een standaardchip
gebruiken...