[linux] Re: /home map veilig stellen..

Fred fred.d op xs4all.nl
Za Aug 29 13:07:59 CEST 2015

Hallo Derry,

Mijn vorige onleesbare reactie kwam vanaf mijn mobiel, dus nu maar weer
gewoon van de pc; Dit is inderdaad een goeie tip. Ik heb inmiddels voor
de oplossing met de live cd gekozen en een nieuwe installatie
uitgevoerd. (jammer dat ssh nog steeds niet werkt). Nu heb ik echter
gekozen om, zoals Debian dat aanraad voor beginners) alles op 1 partitie
de installeren. Maar bedankt voor de tip!

Fred