[linux] Re: kleuren emacs veranderen

Micha Kersloot micha op kovoks.nl
Zo Mrt 1 23:08:52 CET 2015

Waarschijnlijk niet. Deed het uit mijn hoofd en er zat natuurlijk ook zo'n handige spelling controle in de weg

Met vriendelijke groet,

Micha Kersloot

Blijf op de hoogte en ontvang de laatste tips over Zimbra/KovoKs Contact:
http://twitter.com/kovoks

KovoKs B.V. is ingeschreven onder KvK nummer: 11033334