[linux] Re: Waarom blijft mijn muiswijzer soms hangen?

Arjan van Lent arjan.van.lent op gmail.com
Vr Mrt 27 07:42:50 CET 2015

Ik had een muismat met een foto erop en was al dagenlang xserver logs aan
het doorlezen tot me opviel dat de muis het op bepaalde kleuren niet deed.
Muismat ondersteboven was toen de oplossing voor mij.
Misschien een idee om eens een livecd te downloaden van een andere
distributie met GNOME of KDE (SabayonLinux en Linux Mint ondersteunen erg
veel nieuwe hardware). Als daarin je probleem weg is dan is je probleem
softwarematig. Is het dat niet dan ligt het misschien toch aan je
ondergrond of heeft je muis alzheimer.

Een keer googelen op het merk + model van je muis i.c.m. de naam van je
distributie levert ook vaak snel een oplossing als het probleem
softwarematig is.