[linux] Linux server

wishwanraspe wishwanraspe op hotmail.com
Di Nov 3 23:22:03 CET 2015

Hallo Gents,

Ik wil vanuit Linux een Trusted connection met een Windows server maken.

Tevens zal er een een netwerk gebouwd moeten worden  met een Windows domaincontroller. De Linux-server is een domainmember in het Windows domein. Binnen het netwerk zijn een Windows-client en een Linux-client actief

Ik wil dit eerst testen in een virtuele omgeving om daarna in het praktijk uit te voeren met Cisco switches.
Kan iemand mij helpen hoe ik dit kan realiseren?

Groeten

Wishwan