[linux] Re: hoe benader ik deze (usb)sd-kaart die geen probleem opleverde op andere machine

Di Okt 13 16:00:31 CEST 2015

On 10/09/15 20:39, Paul Slootman wrote:

> Let wel: jouw desktop ziet de kaartLEZER niet.
>

> Paul

Zojuist geprobeerd de sd-kaart op mijn desktop te lezen.  Dat wil zeggen:
de sd-kaart in een soort veredelde usb-stick gestopt (een converter
waarmee je tot micro-sd kaarten kunt lezen/benaderen).  Op de desktop
niets: mount laat niets zien, en ook dmesg toont geen reactie van de
machine op het plaatsen van de kaart.  Zou dit erop kunnen wijzen dat
er iets mis is met de usb-aansluiting?
Julien
--
Julien Michielsen