[linux] Re: onverwachte verrassing (virtualbox) na compilatie eigen 4.-kernel

Hans Paijmans j.j.paijmans op gmail.com
Ma Sep 14 10:19:16 CEST 2015

On 14/09/15 10:10, Daniel C. von Asmuth wrote:
> Aldus schreef Julien Michielsen op Sat, Sep 12, 2015 at 09:50:33PM +0200:

> Ik neem aan dat er hier wel meer mensen zijn die hetzelfde
> hebben gedaan (kernel compileren) en oracle virtualbox benutten,
> Het is lweer een tijd geleden dat ik een kernel compileerde.

Hier ook... ergens begin van deze eeuw (b)leek het niet meer nodig te
zijn omdat alle hardware wel zo'n beetje in de standaarddistributies
ondersteund werd. Ergens rond 2007 heb ik het nog eens gedaan voor een
RaLink dongle (wat niet hielp overigens).

Ja ja, das waren noch mal Zeiten. Soft Landing System op veertig 1.44
diskettes...

Paai

--
Dr. J.J. Paijmans
Houwenberg 2A, 5985 PE Grashoek (L)          077 888 05 77