[linux] Re: dual boot medion md8302

paai j.j.paijmans op gmail.com
Do Aug 11 19:19:37 CEST 2016

Ik krijg het steeds beter onder de knie... Kubuntu 16.04 draait goed en
ik heb de instellingen van de ubuntu-recovery in grub.cfg overgenomen
voor de normale boot, maar zonder 'recovery'.

Ja, Aldi heeft liefhebbers en mensen die de winkel afschuwelijk vinden.
Ik ben altijd erg tevreden geweest over de electronica. En de maatjes
zijn de beste van alle supermarkten - in Nederland. Van de 'matjes' in
de Duitse Aldis moet je wegblijven :-)