[linux] Re: POP account in Evolution

Victor van Rooijen r901 op romepa.nl
Di Feb 23 18:17:27 CET 2016

Ik ben inmiddels ook weer teruggegaan naar Claws omdat Evolution me
toch te pompeus was. In Claws kon ik die plugin Fancy installeren en dat
loopt wel goed. Ik wil wel weer terug naar een POP account omdat ik
toch alleen van mijn PC thuis de email wil bekijken en omdat ik veel
liever zelf het beheer houd over mijn emailberichten. Maar ik had daar
alweer zoveel tijd aan besteed dat ik me eerst wel weer eens met wat
leuke dingen wilde gaan bezighouden. Op zich merk je natuurlijk ook
niet zoveel van dat verschil tussen IMAP en POP.

Victor van Rooijen