[linux] Re: geld terug op reeds ge-installeerd Windows

lnx lnx op kpnmail.nl
Za Jan 9 11:04:53 CET 2016

Op 08-01-16 om 14:11 schreef H Bekkers:
> Frederik Vos slaat de spijker op zijn kop. In het "Vrije Westen" heerst het
> neoliberalisme. Vers geïmporteerd van wat ooit "onze bevrijders" waren. Het
> kan niemand een lor schelen of iemand wordt benadeeld.  Wat de consument
> kan worden verweten, is dat hij/zij zich heeft laten beroven van het
> kritisch en oorzakelijk denken. Dat is namelijk het gereedschap om
> oplichterij aan te kunnen voelen en te voorkomen. Ik geef toe, dat dat
> moeilijk is,

Hoe zo moeilijk!

<knip>

<knip>

> [...]

Wat wil je nog meer. Apparaat terug en jij je geld terug. Vervolgens
enkele minuten rondlopen in de winkel en dan de transactie opnieuw doen
maar dan het ding zonder harddisk kopen.

Op de vragen van de verkoper over hoe, wat en waarom netjes antwoorden
dat ie daar nul komma nul mee te maken heeft.

1 seconde NADAT de transactie naar tevredenheid is afgesloten (lees:
genoeg muntjes terug voor die harddisk) een nieuwe harddisk kopen.

Wederom netjes afrekenen, iedereen een goed, gelukkig en gezond
nieuwjaar wensen en al fluitend rustig de winkel uit wandelen.

Groet,
Fred