[linux] Re: Update van Wheezy naar jessie

Fred fred.d op xs4all.nl
Zo Jan 17 22:17:12 CET 2016

Hallo Frans,

Ik heb Nooit zelf aanpassingen gemaakt in de interfaces...

het commando zoals jij beschreef levert onder meer;

RTL8196sb/8110sb at 0xffffc9000067ec00, 00:e0:4c:22:4976, XID 10000000
IRQ 19

Op.

Fred