[linux] Re: Update van Wheezy naar jessie

Arjan van Lent arjan.van.lent op gmail.com
Ma Jan 18 20:11:57 CET 2016

Als de upgrade is onderbroken is het ook nog raadzaam om te kijken of er
nog niet geconfigureerde pakketten zijn met:
sudo dpkg --configureren -a
Voor de zekerheid ook nog even:
sudo apt-get -f install
En
sudo apt-get autoremove

Het zou kunnen dat Jessie andere namen toewijst aan netwerk apparaten. Met:
sudo ifconfig -a

Kan je alle netwerk apparaten zien en hun configuratie. Word je apparaat
herkend dan moet je deze nog configureren in /etc/network/interfaces of met
networkmanager. Zie je geen interface dan moet je zoals eerder aangegeven
de driver firmware nog installeren.