[linux] Re: Update van Wheezy naar jessie

Fred fred.d op xs4all.nl
Di Jan 19 15:43:01 CET 2016

In mijn /etc/network/interfaces staan alleen de eerste 2 door jou
beschreven regels.
ik heb  de opdracht uitgevoerd.

Ik krijg dan diverse DHCPDISCOVER on eth0 to 255.255.255.255 port 67
interval 6
en vervolgens;
No DHCPOFFERS received.
No working leases in persistent database - sleeping.

Wellicht komt dat omdat ik vaste ipadressen gebruik..?

Fred