[linux] Re: POP account in Evolution

Za Jan 30 17:40:23 CET 2016

Aldus schreef Victor van Rooijen op Sat, Jan 30, 2016 at 12:56:48PM +0100:

> Met een IMAP account ging het in eerste instantie nog wel goed maar nu
> wil ik toch weer een POP account en nu kreeg ik dus het bovenstaande
> probleem. Als ik mijn email adres opgeef haalt evolution alles achter
> het @ teken weg en vervangt het door de domeinnaam van de server.

Vreemd. Normaliter is het aan de mail server om adressen te
herschrijven, niet iets dat een mail client doet.

> Weet iemand hier een oplossing voor?
>
> Victor van Rooijen

Als je een eigen domein hebt, dan kun je ook een eigen SMTP server
draaien. Vaste IPv4 adressen zijn schaars, maar IPv6 is volop
verkrijgbaar.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
	* * * DE BEL REVOLUTIE * * *

Bij de concurrent kun je gratis bellen voor 10 Euro!
Dan is betaald bellen waarschijnlijk goedkoper.

Bij Casa Nostra kun je tijd en geld besparen door niet te bellen.
Dat is gratis maar desondanks nog goedkoper dan de concurrent.

	Bel ons niet, wij bellen u toch ook niet?