[linux] POP account in Evolution

Dick Kampman dkampman op telfort.nl
Za Jan 30 16:51:42 CET 2016

Ik gebruik zelf Evolution. Dit probleem is mij onbekend. Onder
"Preferences > Mail Accounts > pop > Edit" zou eea ingesteld moeten
kunnen worden.

Met: "locate evolution" kun je in een xterm een overzicht krijgen van
alle evolution mogelijkheden.

Er is bijvoorbeeld een directory ~/.config/evolution. Daarin tref je
misschien gewenste info aan.

Dick Kampman