[linux] Re: apache virtual hosts

Hans Paijmans j.j.paijmans op gmail.com
Ma Jul 4 10:24:34 CEST 2016

Aan allen: dank voor de wijze lessen. Inderdaad dacht ik dat de
bestandsnamen in de twee directories betekenisdragend waren (Paul).
Verder was ik op het verkeerde been gezet met de wildcards (Eric) en had
ik de ServerAlias gemist (Daniel). Nu is het beheer van mijn sites een
stuk eenvoudiger geworden.

Paai

--
Dr. J. J. Paijmans