[linux] Re: Bluetooth in Virtualbox

Oscar Roozen linux op okkie.nu
Do Jul 7 09:40:00 CEST 2016

Op 07-07-16 om 08:38 schreef Paul Slootman
> Dan denk ik: de bluetooth interface werkt dus wel in de virtuele
> machine, alleen de logitech kan niet verbonden worden. Dat is dan een
> probleem binnen windows, en heeft niks te maken met de virtualisatie.
> Oftewel off-topic hier... Je hebt geen fysieke machine waar je windows 7
> op kan installeren om te kijken of je het daar kan reproduceren? Want
> dan kun je wat harder slaan richting logitech.

Of misschien toch on-topic als pulseaudio (of whatever Debian gebruikt) net
nog een verbinding had met de Logitech? Het zou kunnen dat de communicatie
welliswaar hard is "kapotgemaakt" door de verbinding te verleggen naar de
VM, maar dat beide kanten van die verbinding nog denken van doen te hebben
met een tijdelijke storing. Ze zien immers nog wel de overkant, alleen
reageert die overkant ineens niet meer op hun signalen.

Zou je eens kunnen kijken of je met je GSM (als die A2DP ondersteunt) op dat
moment wel de Logitech kan vinden?

> Misschien werkt het met windows 10 wel :) Je mag nu nog gratis (en voor
> niks) upgraden.

Scheids?!  Gele kaart!!

;-)

Oscar