[linux] Re: Bluetooth in Virtualbox

Derry cl3m0t op gmail.com
Do Jul 7 21:02:59 CEST 2016

Oscar Roozen <linux op okkie.nu> schreef op 7 juli 2016 19:51:46 CEST:

>gebruiken. Helaas wordt dat niet officieel ondersteund door Virtualbox.

>verbonden.
>is.
>
>Volgens mij heeft Fred inmiddels ook meermaals aangegeven dat die USB
>dongle
>ook prima gezien wordt binnen de VM

Nou, Fred heeft nergens expliciet vermeld dat het om een bluetooth USB dongle gaat...

Maar goed, neem anders een (andere) bluetooth usb dongle die met een andere bluetooth koptelefoon wel in een Virtualbox vm werkt en test dan of de Logitech koptelefoon het doet. Doet die Logitech het niet dan weten we dat het aan die koptelefoon ligt... doet ie het wel dan kunnen we pas uitsluiten dat het niet aan de Logitech ligt.

Derry