[linux] Re: Bluetooth in Virtualbox

Fred fred.d op xs4all.nl
Ma Jul 11 22:19:51 CEST 2016

Hallo all,

Op 09-07-16 om 13:23 schreef Oscar Roozen:

> Laten we wachten op meer informatie van Fred. Ik ben ook benieuwd of het nou
> een Windows, een Linux, een Bluetooth of een VirtualBox probleem is.

Bedankt een ieder voor zijn bijdrage. Ik heb net de boosdoener uit de VM
van windows 7 verwijderd en vervolgens windows weer opnieuw laten
zoeken. Nu werkt het wel. Het is overigens wel vreemd omdat ik bij
aanvang van dit probleem dit apparaat van Logitech helemaal niet zag en
het dus ook niet kon verwijderen.

Even over de verwarring over de dongel.....;
Het interne Bluetooth apparaat manifesteert zich in VB als een USB
geval. Wellicht dat daar de verwarring door ontstond.

Ik heb ook de tip ter harte genomen een Linux VM aan te maken om eens te
kijken of het daar wel in zou lukken BT aan de gang te krijgen... Dat
het ik gedaan met Unbuntu, maar BT werkt (nog) niet ;-)

Gr Fred