[linux] transmission-daemon op de server

Frans van Berckel fberckel op xs4all.nl
Wo Jul 13 22:45:31 CEST 2016

Wie heeft er meer kaas gegeten van transmission-daemon op de server? Op
één af andere manier kan ik niet doorgronden hoe dat precies werkt.

Als ik bijvoorbeeld een torrent in de daemon laad, bestaande uit een
groot aantal kleine bestandjes.

En dat je 5 van die bestandjes selecteer om te downloaden. Dan komen
deze never nooit echt voor 100% binnen.

Sterker nog het lijkt wel, dat ie bestanden download, die je helemaal
niet geselecteerd hebt. Dat je even denk maar wat gebeurd hier? Kijk je
vervolgens bij de peers, staan daar meerdere ips met 100% die delen.

En de belangrijkste vraag, hoe los je dat op?

Met vriendelijke groet,

Frans van Berckel