[linux] Re: bootable usb...

Guus Snijders gsnijders op gmail.com
Wo Jul 27 02:01:44 CEST 2016

Op 26 jul. 2016 21:41 schreef "Hans Paijmans" <j.j.paijmans op gmail.com>:

> [...]
[...]
De snelste oplossing is ws om het filesystem wat te verkleinen en wellicht
ook de (laatste) partitie.
Met harddisks doe ik dat meestal met gparted, maar ik meen dat die tool
imagefiles niet zo leuk vind.

Je schreef dat de imagefile nu 14,5 GB groot is. Daar zit vast nog wel wat
vrije ruimte bij in. Zou je hem kunnen resizen naar, zeg, 14 GB?

Aan de andere kant kan het natuurlijk ook goed een probleem met die stick
zijn. Heb je nog een andere bij de hand?

Andere gok; als je een image maakt van die 2e stick, hoe groot wordt dat
image dan?

Mvg, Guus Snijders