[linux] Re: bootable usb...

paai j.j.paijmans op gmail.com
Wo Jul 27 06:41:37 CEST 2016

Ooooh, ik word hier zo doodziek van. Om een of andere reden springen
mijn /dev/sdc en /dev/sdd als idioten door elkaar. Ik dacht door de UUID
in de /etc/fstab te gebruiken van die problemen af te zijn, maar
´natuurlijk´ gebruikte ik voor ´dd´ de gewone /dev-namen.

Resultaat: een van mijn harde disks is vernaggeld en ben ik in ieder
geval mijn data daarop kwijt.

Godzijdank maak ik regelmatig backups.