[linux] Re: Advies adsl-routertje voor OpenWrt

Jasper Backer jasper op jbacker.nl
Zo mei 15 19:17:55 CEST 2016

Je wil het modem in bridge-modus zetten en daarachter die OpenWRT router
vermoed ik?
Voor die situatie is voldoende keus. DSL-modems met OpenWRT.. Bestaan
die (in de praktijk)?

Groet,
Jasper