[linux] linux presentation day 2016-2

Hans de Goede j.w.r.degoede op gmail.com
Ma Okt 10 11:04:22 CEST 2016

Hoi,

On 10-10-16 11:01, Mark Janssen wrote:
> En.... om in de hacker en open-source mindset te blijven... Als je wil dat er iets gebeurt, moet je het zelf organiseren.
>
> Dus .... ga lekker aan de gang om een Linux Presentation Day te organiseren,
>
> Ik heb het daar alleen veel te druk voor, volgende maand is alweer de NLUUG conferentie.

+1 dat is precies wat ik dacht toen ik deze mail-thread las.

Wat activiteiten rond Linux Presentation Day in NL lijken mij zeker interessant,
maar dan moeten er wel mensen aan de slag gaan om dit daadwerkelijk te organiseren,
alleen maar roeptoeteren helpt niet echt.

Groet,

Hans