[linux] onwillige adres-import: "you must assign at least one column"

Oscar Roozen linux op okkie.nu
Wo Okt 12 12:56:15 CEST 2016

On 07-10-16 13:12, Julien Michielsen wrote:
> "Formatted Name","Honorific Prefixes","Given Name","Additional
> Names","Family Name","Honorific Suffixes", .... (en daarna nog veel meer)

*KNIP*

Ehmm... dit is een openbaar archief. Weten jouw vrienden dat je hun NAW
gegevens op internet rond aan het strooien bent?

Misschien zie ik het verkeerd en is dit een stukje data dat allang openbaar
is, maar het verbaast mij enorm dat nog niemand in deze discussie hier een
opmerking over gemaakt heeft.

Sorry verder voor deze off-topic reacie.

Oscar