[linux] onwillige adres-import: "you must assign at least one column"

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Wo Okt 12 16:00:36 CEST 2016

On Wed 12 Oct 2016, Julien Michielsen wrote:
> [...]

????
Je had helemaal in het begin toch zo'n 3 regels met adressen naar de
lijst gestuurd met je oorspronkelijke vraag? Welke ontvanger had je
_toen_ in gedachte?!

Paul