[linux] herinrichting PC met win10 en Linux

lnx lnx op kpnmail.nl
Di Sep 13 11:52:11 CEST 2016

Op 12-09-16 om 18:58 schreef paai:
> Hoi,
>
> ik heb het wel gehad met Linux te moeten booten via Windows, dus ik wil
> mijn PC opnieuw inrichten, zo dat hij direct in Linux boot, tenzij
> anders aangegeven. Vraag: kan ik gewoon de eerste drie parities de nek
> omdraaien, of schiet ik mezelf dan in de voet vanwege die EFI toestand?

De eerste vraag die je je zelf dient te stellen: 'Wil ik in de toekomst
nog gebruik blijven maken van de garantie van de ALDI?'

Zo nee, dan gewoon proberen!

Zo ja, dan https://lists.nllgg.nl/pipermail/linux/2016-August/015755.html

Fred

--

Linux status: - normaal GUI en iets minder CLI gebruiker -