[linux] herinrichting PC met win10 en Linux

paai j.j.paijmans op gmail.com
Di Sep 13 14:24:23 CEST 2016

Dacht ik al... ook na het herpartitioneren boot de PC direct in Windows
tenzij ik op f8 druk en Ubuntu selecteer. En dan krijg ik pas het grub menu.

Daar heb ik dus niks aan, want ik wil deze PC met wakeonlan wakker
kunnen schoppen zodat hij meteen Linux draait. Iemand suggesties?Liefst
zonder dat ik weer opnieuw EN windows EN Linux moet installeren :-)