[linux] K-9 in Android reactie sturen naar de mailinglist

Derry cl3m0t op gmail.com
Di Sep 13 22:13:32 CEST 2016

Als ik met K-9 in Android reageer door op 'Antwoorden' te drukken staat niet het adres van de mailinglist op het "To:"-veld van mijn email, maar het adres van degene op wie ik reageer. Dit heb ik helaas pas opgemerkt nadat ik 3 berichten naar mensen hun persoonlijke adressen heb gestuurd.

Dit is vervelend. Met de oude mailserver had ik er met K-9 geen last van. Iemand anders die er ook last van heeft?

Mvg,
Derry Geuther