[linux] K-9 in Android reactie sturen naar de mailinglist

Eric de Hont eric op hobiho.nl
Di Sep 13 22:41:12 CEST 2016

Op 13-09-16 om 22:13 schreef Derry:

> Als ik met K-9 in Android reageer door op 'Antwoorden' te drukken staat niet het adres van de mailinglist op het "To:"-veld van mijn email, maar het adres van degene op wie ik reageer. Dit heb ik helaas pas opgemerkt nadat ik 3 berichten naar mensen hun persoonlijke adressen heb gestuurd.
>
> Dit is vervelend. Met de oude mailserver had ik er met K-9 geen last van. Iemand anders die er ook last van heeft?

Dit heeft ongetwijfeld te maken met het verdwijnen van het Reply-To
headerveld zoals onlangs besproken in de Stamtafel.

In Thunderbird (Linux) moet ik nu ook erg opletten dat ik 'Lijst
beantwoorden' kies. (Wat ik verder geen probleem vind.)
--
Eric de Hont