[linux] K-9 in Android reactie sturen naar de mailinglist

Derry cl3m0t op gmail.com
Wo Sep 14 00:08:10 CEST 2016

Eric de Hont <eric op hobiho.nl> schreef op 13 september 2016 22:41:12 CEST:

>staat niet het adres van de mailinglist op het "To:"-veld van mijn
>email, maar het adres van degene op wie ik reageer. Dit heb ik helaas
>pas opgemerkt nadat ik 3 berichten naar mensen hun persoonlijke
>adressen heb gestuurd.

>van. Iemand anders die er ook last van heeft?
>>

>Dit heeft ongetwijfeld te maken met het verdwijnen van het Reply-To
>headerveld zoals onlangs besproken in de Stamtafel.

Wat is de reden voor het verwijderen van het Replay-To headerveld?

>In Thunderbird (Linux) moet ik nu ook erg opletten dat ik 'Lijst
>beantwoorden' kies.

'Lijst beantwoorden' is helaas geen optie in K-9. Ik kan er maar kiezen uit 'Antwoorden' of 'Iedereen antwoorden'. Als ik 'Iedereen antwoorden' kies moet ik niet vergeten dat ik de persoonlijke email adressen verwijder¹, anders krijgen mensen dubbele mail (toch?).

¹hierbij alvast excuus als ik het toch vergeet.

Der