[linux] K-9 in Android reactie sturen naar de mailinglist

Derry cl3m0t op gmail.com
Wo Sep 14 10:37:43 CEST 2016

Eric de Hont <eric op hobiho.nl> schreef op 14 september 2016 00:36:58 CEST:

>CEST:

>Zie het antwoord van Rutger van Sleen van 30-08-16 22:17 in de lijst
>Stamtafel in de thread "Iets veranderd aan de maillinglistserver?"

Hm, ik  heb de thread nu beter gelezen. Ik kan dus 'Iedereen antwoorden' kiezen in K-9 zonder zorgen hoeft te maken dat jij nu 2 keer dit bericht krijgt. Je email adres plus dat van de mailinglijst staan dan in het To-/Aan-veld. Je krijgt dit bericht dan alleen direct van mij en niet meer van de mailinglijst.

Groet,
Derry