[linux] K-9 in Android reactie sturen naar de mailinglist

Eric de Hont eric op hobiho.nl
Wo Sep 14 11:53:22 CEST 2016

Op 14-09-16 om 10:37 schreef Derry:

> Hm, ik  heb de thread nu beter gelezen. Ik kan dus 'Iedereen antwoorden' kiezen in K-9 zonder zorgen hoeft te maken dat jij nu 2 keer dit bericht krijgt. Je email adres plus dat van de mailinglijst staan dan in het To-/Aan-veld. Je krijgt dit bericht dan alleen direct van mij en niet meer van de mailinglijst.

Ik vind dat mailinglistdiscussies op de mailinglist beantwoord moeten
worden en niet privé. Wat heb je aan een mailinglist als je wel de
vragen ziet maar niet de antwoorden?

De mailclient van Android die ik zelf gebruik op mijn telefoon (Boxer)
vind ik maar hopeloos beperkt. Handig voor de notificatie dat er een
bericht binnenkomt, maar ik pak altijd een PC met Thunderbird erbij om
te reageren. Als ik een speciaal mailadres heb aangemaakt voor een
mailinglist kan ik dat in Android niet eens kiezen.

En ik krijg alleen notificaties voor de inbox, niet voor mailtjes die in
submappen binnenkomen. Misschien zijn er wel betere mailclients voor
Android, maar ik ben tot nu toe te lui geweest om dat uit te zoeken.

--
Eric