[linux] Uitschrijven

Winston S. Figueira w.figueira op upcmail.nl
Wo Sep 21 09:36:41 CEST 2016

Beste Vrienden,

Een paar weken geleden heb ik mij aangemeld om Linux nieuws/enz. te
ontvangen.
Omdat ik een beginner ben, en datgene wat er besproken en behandeld
wordt zeer beknopt
en specifieke kennis vereist, heb ik er nu even niets aan.
Wilt u mij daarom hiervoor van uw mailing list halen?

U kunt mij wel helpen door mij in contact te brengen met iemand (M/V)
die enthousiast is met Linux,
CMS/Joomla!/Wordperfect ten behoeve van een bestaande website die van
Dreamweaver naar Joomla!
omgezet moet worden. 2 Sessies adviserend zijn voldoende want er is
voldoende basis kennis in huis.

U kunt hiervoor mijn email adres doorgeven.

Hopen op uw begrip en hulp
Succes en groet, WsF.