[linux] geen gemieter meer met opvullen van inkt-casettes voor printer

Wo Apr 19 19:13:29 CEST 2017

Ik weet niet of ik hier mijn positieve ervaringen met een printer mag
melden, maar ik ben zo tevreden dat ik mijn ervaring met jullie deel.
Ik heb een epson-ecotank gekocht, en daarin zitten vier tankjes (groen,
blauw, mangenta en zwart) die je bij kunt vullen uit een grote fles.  De
originele vulling was zeer snel op, en die heb ik probleemloos bijgevuld
met de bijvulset die ik gekocht heb.  Hoe lang ik er nu nog mee kan weet
ik niet, maar "ze" zeiden iets van 1800 pagina's of zo.  Ik dacht dat
dit mensen zou kunnen interesseren. (al is het totaal linux-vreemd ;-)
--
-W-
Julien Michielsen