[linux] geen gemieter meer met opvullen van inkt-casettes voor printer

paai j.j.paijmans op gmail.com
Wo Apr 19 20:58:12 CEST 2017

Ja, nou, ik heb de afgelopen twintig jaar meer dan eens geprobeerd
inktcartridges bij te vullen, maar de schoonmaakkosten van plafond,
kleren, bureau en de rest van mijn huis waren aanzienlijk hoger dan
nieuwe cartridges...

... dat gezegd hebbende is het mij een raadsel waarom de consument,
ikzelf niet uitgezonderd, zich kan verdedigen tegen heel veel
afpersschemas inclusief woekerpolissen, maar niet in staat is zich te
verweren tegen de inkt-cartridge mafia. De gemiddelde drugdealer zou in
z'n handjes knijpen als hij op een shot heroine dezelfde winsten zou
kunnen halen die HP en Epson op de inkt in die cartridges krijgen.

--
Paai v.a. Danzig