[linux] HP notebook gekocht, baggerervaring. Wil netwerkverbinding op ubuntu, zoek hulp (lang bericht)

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Vr Apr 28 09:36:39 CEST 2017

Hallo.

Bij oudere notebooks gebruik ik altijd van Conrad Electronics een
usb-wlankaart en weliswaar USMicroN300, hiermee kom ik tot nu toe met
oudere schatjes heel goed in het internet.
Veel succes.
Gerard.