[linux] HP notebook gekocht, boel op orde (en verbonden met het net)

Vr Apr 28 11:54:05 CEST 2017

Het was allemaal zo veel gemakkelijker dan ik vreesde:  ik begon met
Suse,
de distributie waarmee ik destijds (in 96 of zo) begonnen ben.  De
instal-
latie (met partitie-indeling en zo) ging goed, maar toen begon het
gemieter:
netwerkverbinding instellen lukte me niet.  Heb nog even geprobeerd of
Paul
Slootman (die mijn vorige bericht ook beantwoord heeft) mij een
suggestie
kon geven betreffende mijn netwerkverbinding, maar hij zat niet op die
vraag
te wachten.  Toen heb ik het roer maar omgegooid, en de Ubuntu-dvd
gepakt.
Dat liep als een fluitje!
Zoals je leest: ik heb netwerk-verbinding en een mooi en draaiend
systeem
(al is het een zwakke/slechte WiFi verbinding. Moet kijken of daar iets
aan
te doen is, of dat ik de notebook mogelijk terug breng)
Tot schrijfs/lees de volgende keer. En dank aan ieder die geprobeerd
heeft
mij te helpen met mijn notebook

--
-W-