[linux] laptopprobleem opgelost

Zo Dec 3 14:16:09 CET 2017

Aldus schreef R. Pouwels op Sun, Dec 03, 2017 at 01:37:59PM +0100:
> Beste Ubuntu gebruikers,
>
> Een aantal van jullie heeft mij geholpen met de eerste (problematische) stappen in Linux Ubuntu.
> Na een groot probleem met Microsoft kwam ik in een (uitgestelde) kennismaking met Linux terecht.
> Maar ook hier ging het niet zonder slag of stoot, maar om een lang verhaal kort te maken heb ik uiteindelijk de harde schijf uit mijn laptop moeten laten vervangen.

We vermoedden al dat dat de oorzaak was.

> Daarmee was het probleem opgelost.
> Inmiddels was ik halverwege dit gehele proces ook weer van Ubuntu afgestapt en overgeschakeld naar Mint.

We zullen maar niet vragen waarom u bent overgestapt. De Nederlandse
Linux Gebruikers Groep is er voor alle Linux en Open Source gebruikers
die Nederlands spreken en daar rekenen we Ubuntu ook toe:-( Voor zover
ik weet is er ook weinig verschil tussen Ubuntu en Mint.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		Geeks of a feather cruft together