[linux] synchronize news with thunderbird

Guus Snijders gsnijders op gmail.com
Di Dec 5 15:43:47 CET 2017

Op 5 dec. 2017 08:45 schreef "paai" <j.j.paijmans op gmail.com>:

On 05-12-17 08:40, Paul Slootman wrote:

> On Mon 04 Dec 2017, paai wrote:
>
> Om te beginnen heb ik op een fileserver een directory News gemaakt en de
>>
> Wat bedoel je precies met een "dynamic link"?
> Ik zou voorstellen om die ~/News directory overal vanaf de server met
> NFS te mounten.
>

> Paul
>
> Sorry, 'symbolic'. Ennieweej, de fileserver is met samba gemount. Zou dat
in dit geval verschil uitmaken?

Waarschijnlijk is Thunderbird eigenwijs genoeg om beide opties (nfs en
samba) te negeren...; Wat je zoekt is ws het bestand .newsrc, maar er staat
me iets van bij Thunderbird (in tegenstelling tot andere newsreaders)
default niks mee doet.

Misschien is er wel ergens een optie voor, maar even snel zoeken met Google
leverde nog niet veel op.

Mvg, Guus Snijders