[linux] Stora Nas

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Wo Dec 6 18:37:11 CET 2017

On Wed, Dec 06, 2017 at 06:18:20PM +0100, Leon van Geel wrote:
> [...]
> Ik ben druk bezig om Linux te ontdekken, ik gebruik nu Linux Mint 18.3
> Op zich kom ik er wel uit er is echter 1 ding wat ik niet voor elkaar krijg
> Ik heb al diverse forum bezocht maar kom er niet aan uit.
> Ik heb een netgear stora nas, ja een oudje maar doet wat hij voor mij moet
> doen.
> Nu kan ik hem wel benaderen alleen de gedeelde bestanden kan ik niet openen.
> klik ik op de gedeelde bestanden krijg ik de melding: Onbekend bestandstype
> etc.
> Wie kan mij in niet al te moeilijke woorden helpen

Verzoek gezien. Wat ik nog niet gezien heb  (wat ik zou willen weten)

* Van waar uit wordt geklikt?  Vanuit een webbrowser of een file browser??
* Dat onbekende bestandstype, althans onbekend voor Linux Mint 18.3 in huidige setup,
  wat voor een bestandstype zou het moeten zijn?
* De melding "Onbekend bestandstype etc.", hoe is die exact?

Nog even terug naar
> doet wat hij voor mij moet doen.
Wat is dat dan?
Ik kan het namelijk niet rijmen met