[linux] Stora Nas

harry.harmsen op gmail.com harry.harmsen op gmail.com
Wo Dec 6 21:42:35 CET 2017

Nou, als je van Windows overstappende beginnende Linuxgebruikers meteen
weer wilt afschrikken, moet je vragen zo beantwoorden....
Jammer Daniel, jij zou met je Linux-kennis iemand beter op weg moeten
kunnen helpen... toch?

Groet,
Harry Harmsen
Assen