[linux] Fwd: Re: Stora Nas

jjge jjge op xs4all.nl
Do Dec 7 09:45:15 CET 2017

On 12/07/2017 09:36 AM, paai wrote:

> Misschien boven de krachten van Leon, maar zou er een hack zijn om in
> die nas in te breken? Die was er ook voor een goedkope nas die ik ooit
> gekocht heb en sinds die tijd ben ik dolgelukkig root op dat ding.
>

> --
> Paai v.a. Danzig

Wat mij in deze hele discussie opvalt, is, dat er nog niemand over een
commandoregel heeft gesproken... en dat op een Linux lijst.

Een terminal openen (heet dat niet een DOS box?) en dan een mount of df
commando geven; laat zien wat ls zegt, en zet dat op de lijst... dan
weten we waar we over praten.