[linux] Fwd: Re: Stora Nas

jjge jjge op xs4all.nl
Do Dec 7 10:25:06 CET 2017

On 12/07/2017 10:16 AM, paai wrote:

> ikzelf, gisteravond 20:39". Eigenlijk zou het nog beter zijn als je
> e.e.a. in een command line interface ('dos window') zou kunnen
> bekijken, maar dat zal wel een brug te ver zijn."

Je hebt gelijk; dat had ik even gemist... Maar waarom zou dat een brug
te ver zijn? Als iemand thuis wil raken in Linux, hoort bash er toch
gewoon bij?
Dus: zoek naar een xterm o.d. applicatie; start die op; en typ dan
mount, en/of df.
Kopieer dat via het clipboard naar een follow-up mailtje (gaat ongeveer
net zo als in Windhoos) en stuur dat eens op...