[linux] Fwd: Re: Stora Nas

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Do Dec 7 12:04:14 CET 2017

On Thu, Dec 07, 2017 at 11:09:51AM +0100, paai wrote:
> [...]

Stel dat de Stora NAS een versie van CIFS begrijpt.
Je moet dan vanaf je Linux computer ook CIFS tegen de NAS gaan praten.
Dat redt je niet met `mount` en/of `df` vanaf de zo krachtige command line.

> Ik ben pragmatisch aangelegd: help die jongen met z'n directe
> probleem met de tools die hij al kent.

Dat was / is een  file browser.
Een file browser van het type "ik verberg alle technische informatie".

Van de off-list[1] ontvangen informatie:

Van de NAS is het het een en ander te zien.
Dat is duidelijk meer dan helemaal niets.

De oorspronkelijke vraag ging over een ding niet kunnen zien.

We zijn niet zo vergekomen wat er wel allemaal werkt.
Wat er speciaal is aan het dingetje wat niet werkt ...

Groeten
Geert Stappers
[1] dat het off-list was vind ik erg vervelend
--
Leven en laten leven