[linux] Stora Nas

Do Dec 7 20:32:14 CET 2017

----- Forwarded message from Leon van Geel <leonvgeel op gmail.com> -----

Sorry voor mijn late reactie (druk op werk)
Vanaf dat ik linux Mint 18.3 probeer kan ik mijn server benaderen behalve
de Gedeelde Bestanden.Ook een txt file is niet te zien omdat hij Gedeelde
Bestanden niet kan openen.
Ik gebruik de server voornamelijk als cloud.( muziek, foto's, documenten).
Ik heb deze vraag ook voor gelegd aan het forum van Netgear en bij Netgear
zelf, helaas nog niks gehoord
Via diverse forums ben ik niet alleen maar bij Synlogy is dit op de server
zelf aan te passen.
Volgens mij heeft het iets met rechten te maken en op de forums word ook
over mounten gesproken maar dat werkt niet bij iedereen.
Over 1 uurtje ben ik thuis en kan dan weer verder gaan zoeken, mailen etc.
Gr. Lonneke

Zou het niet handiger zijn als replies standaard naar de lijst gaan in
plaats van de afzender?

Gr. Daniel