[linux] Stora Nas

trialero op gmx.com trialero op gmx.com
Do Dec 7 23:46:51 CET 2017

Hdt kan ook zijn dat je onvoldoende rechten voor die nas hebt. Selecteer daarvoor de nas in /media/nas en kijk bij eigenschappen tabblad rechten. Daar moeten andere gebruikers ook bekjjk, lees en uitvoerrechten hebben.  die kan alleen de eigenaar of sudo veranderen.

$ sudo caja (of andere filemanager die je gebruikt )

en dan de rechten als hierboven aanpassen

//meine

--
Lähetettynä minun Jollaltani