[linux] Evolution en imap op xs4all

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Za Dec 16 16:41:39 CET 2017

On Sat, Dec 16, 2017 at 01:57:19PM +0100, jjge wrote:

> Het ligt ergens ander, zie ik nu. Op het schermpje dat ik krijg
> (onder bewerken>voorkeuren>email accouts), staat nog steeds dat het
> type POP is. En zo te zien geen mogelijkheid om dat te veranderen...

Settings gekopieert van een andere user? ( Dat er nog permissies
op die bestanden staan van de andere user?? )

Volgens https://help.gnome.org/users/evolution/stable/mail-receiving-options-imap-plus.html.en
kan Evolution gewoon IMAP met STARTTLS doen. Dat is wat Frans van Berkel meldt.

Hou ons a.u.b. op de hoogte van de voortgang.

Groeten
Geert Stappers
Die probeert te vertellen: Het moet kunnen
--
Leven en laten leven