[linux] Met bash parameter functie aanroepen

paai j.j.paijmans op gmail.com
Zo Dec 17 17:23:58 CET 2017

On 17-12-17 16:48, Daniel C. von Asmuth wrote:
> Aldus schreef Frans van Berckel op Sun, Dec 17, 2017 at 04:21:48PM +0100:

> De opzet is, als dat werkt, omdat met meer functies te doen.
> Unix heeft de gewoonte om dergelijke teksten kort te houden en de
> manuals iets uitgebreider te maken, maar nutig zjin ze zeker.

Er is een zeer rechtzinnige school die helpteksten en foutmeldingen in
scripts naar stderr stuurt, omdat goedbedoelde teksten in stdout zouden
kunnen verhinderen dat je scriptjes met redirection aan elkaar kunt
hangen...

--
Paai v.a. Danzig