[linux] Steeds meer problemen met het printen van PDF-bestanden

Frederik Vos inktvis75 op gmail.com
Ma Jan 16 14:41:20 CET 2017

Dag Paul,
Jouw cups methode zou moeten werken, voor zover als ik weet gebruikt
cups pdftops (ook onderdeel van poppler),
maar omslachtig is 't wel. Xpdf kan net zoals Evince niet altijd goed
met nieuwere pdf versies overweg

groet,
 Frederik

--